תכנון נכסים להשקעה

תכנון יחידות דיור קטנות וחכמות.

דירות להשקעה, צימרים – AIRBNB, דירות מגורים לזוגות צעירים,
יחידות דיור לסטודנטים, נכסים מניבים ועוד.

בישראל ובחו"ל.

תכנון חללי עבודה מניבים

כיצד להימנע מטעויות בבחירת חלל עבודה משותף

כיצד להימנע מטעויות בבחירת חלל עבודה משותף. בכל העולם, וכמובן גם בישראל, אנשים רבים בוחרים לעבוד בחללים משותפים. מה שנקרא גם We Work. חללי העבודה המשותפים הנם פתרון עבור מי שאינו מעוניין לעבוד במשרד, ונזקק למרחב עבודה משרדי.
עיצוב פנים למשרדים

השפעות חללי עבודה משותפים על אנשים

השפעות חללי עבודה משותפים על אנשים. הרעיון מאחורי המאמר, נבע מההתעניינות הגוברת בכל הקשור לחללי עבודה משותפים. מהמחקר ניכר כי מנהלים ובכירים רבים נוטים להאמין שחללי עבודה משותפים גם יוזילו את עלויות העבודה, וישפרו את האינטראקציה בין העובדים. מנגד, העובדים טענו כי סביבת העבודה רועשת ולא נוחה. חלק מהעובדים ציינו כי על מנת שיוכלו לעבודה באופן מיטבי, עליהם לחבוש אוזניות, או לייצר עבורם חלל סגור ואינטימי.
תוכנית שינויים לדירת קבלן

ביצוע תוכנית שינויי דיירים בדירת קבלן

ביצוע תוכנית שינויי דיירים בדירת קבלן. חברות הבניה הקבלניות, מוכרות לנו תוכניות של דירות, מתוך מחשבה של תכנון מינימלי, תוך ניצול מירבי של רווחי בניה. זאת כדי לנבצע שינויי דיירים.
יזמות נדל"נית

כיצד האינפלציה משפיעה על שוק הנדל"ן ?

כיצד האינפלציה משפיעה על שוק הנדל"ן ? האם ישנה דרך להאט את האינפלציה ? האם ישנו קשר בין פעילות נדל"נית לאינפלציה ? מה ממשלת ישראל יכולה לעשות על מנת לעודד פעילות נדל"נית ?
תכנון חללי עבודה מניבים

תכנון נכסים מניבים

תכנון נכסים מניבים במדינת ישראל ישנם מבנים רבים ללא שימוש. מבנים נטושים, מפעלים שנסגרו, חנויות במתחמי קניות מיושנים שאין בהן שימוש.
יעוץ רכישת נדל"ן מגורים

כיצד הבדלי התרבות משפיעים על רכישות נדל"ן  ?

כיצד הבדלי התרבות משפיעים על רכישות נדל"ן ? הבדלים התרבותיים בין ישראל לרוב מדינות העולם המערבי, בתחום עסקאות הנדל"ן. הבדלים אלו משפיעים באופן ישיר על סוג עסקאות הנדל"ן, והמטרות העתידיות מבחינת מגורים והכנסה מאותן עסקאות.
יחידת נופש להשקעה בסגנון - יפני אסייתי מבט אזור האירוח ביום

יחידת נופש להשקעה בסגנון יפני אסייתי

יחידת נופש להשקעה בסגנון יפני אסייתי הדרך המושלמת לצאת לחופשה בסגנון ייחודי, היא לנפוש ביחידת אירוח. דירת אירוח פרטית רק עבורכם, מעוצבת בסגנון כפרי – יפני אסייתי. צימר, B&B פרטי לזוג בגודל של 30 מ"ר, מעוצב באווירת המדינה הכל כך ייחודית ומרתקת בעולם.
יחידת נופש להשקעה בסגנון כפרי - באלי שיק

יחידת נופש להשקעה בסגנון כפרי – באלי שיק

יחידת נופש להשקעה בסגנון כפרי – באלי שיק הדרך המושלמת לצאת לחופשה בסגנון ייחודי, היא לנפוש ביחידת אירוח – צימר בסגנון כפרי – באלי שיק. דירת אירוח פרטית רק עבורכם, מעוצבת בסגנון צעיר, אורבני, צבעוני וייחודי. צימר, B&B פרטי לזוג בגודל של 30 מ"ר. מעוצב באווירה של האי הכי ייחודי ומרתק בעולם
יחידת נופש להשקעה בסגנון עירוני מודרני - מבט למטבח

מה חשוב בתכנון יחידת נופש ?

דירת נופש היא עסק כלכלי לכל דבר. צריכים להשקיעה בדירה, לא רק בהיבט העיצובי, אלא בעיקר בחוויית המשתמש של הלקוחות שלנו. זה נכון בכל היבט של הדירה. הן מבחינת ההשקעה הכספית הראשונה של תכנון הדירה ועיצוב הפנים שלה, והן מהבחינה השיווקית ואיכות השרות אותו אנו מספקים. זכרו, לקוחות לא מרוצים, לא ימליצו על הדירה, ואף יתנו לה משוב שלילי. משמעות הדבר היא הפסד כספי שלכם.
יחידת נופש להשקעה בסגנון עירוני מודרני

יחידת נופש להשקעה בסגנון עירוני מודרני

יחידת נופש להשקעה בסגנון עירוני מודרני הדרך המושלמת לצאת לחופשה בסגנון ייחודי, היא לנפוש ביחידת אירוח – צימר בסגנון עירוני מודרני. דירת אירוח פרטית רק עבורכם, מעוצבת בסגנון צעיר, אורבני, צבעוני וייחודי. צימר, B&B פרטי לזוג בגודל של 30 מ"ר. מעוצב באווירה של העיר הכי צעירה ותוססת בעולם.
אהבתם? שתפו!
התייעצו איתי דילוג לתוכן