הדור החדש של מערכות הבית החכם וחשמל חכם

הדור החדש של מערכות הבית החכם וחשמל חכם 8147070

היום כשמדברים על המושג "בית חכם" או "חשמל חכם" רוב האנשים כבר מבינים על מה מדברים. אבל מה שתמיד קיים זה גורם ההפתעה… כיום הטכנולוגיה מתאימה את עצמה אלינו ולא ההיפך כפי שהיה עד כה. לדוגמא, אם בעבר היינו צריכים להשקיע בארונות חשמל ענקיים ואף לפעמים לא היה די בארון אחד, היום כבר קיימים פתרונות אחרים שיכולים לחסוך המון מקום.

חברת טופ קונטרול כאחת מהחברות המובילות בתחום מתח הנמוך עם מאגר עשיר של לקוחות בארץ ובעולם גאה להציג פתרונות חדשניים בתחום המתח הנמוך לכלל האוכלוסיה אשר מאפשרים בתחום הביתי והמסחרי לקצץ בעלויות מיותרות ע"י שימוש במערכות שלנו שהם יעילות יותר ורווחיות בחסכון באנרגיה.

החזון שלנו הוא ליצור מאגר לקוחות שמאמין בפתרונות שאנו מציעים כאשר כל לקוח מקבל שירות אישי. האסטרטגיה שלנו היא מתן ייעוץ נכון ומתן פתרונות להשגת כל המטרות בפרויקט. הפוקוס שלנו מתמקד בחשיבות הלקוח להשגת פתרון מקסימלי בעלות מינימלית ולקבל מערכת אחת אינטגרטבית. 4465202_orig החברה עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק העולמי ומקפידה על עמידה בתקנים מחמירים.

לרשות הלקוחות עומדים מותגים איכותיים בלבד, התקנה ייחודית ומתוחכמת וגימור מושלם.

• אספקת פתרונות מתקדמים עבור מערכות האודיו-וידאו, מערכות שליטה ובקרה, רשתות מחשוב, מערכות חשמל ומערכות תקשורת.

• התממשקות מלאה לכל מערכות הבית.

• בקרה על תאורה, תריסים, צילונים, חימום רצפה, מיזוג אוויר, אזעקה וביטחון מתוך הבית ומחוץ לו. Artcoustic Home Cinema featuring 3 x DF75-55 LCR with drop down

הרעיון שעומד מאחורי הבית החכם הוא יכולת השליטה באופן אוטומטי בפרמטרים שונים שדורשות מאיתנו תשומת לב מיוחדת.
השמש שנכנסת הביתה בכל יום בשעה מסויימת מצד אחד לחלקנו היא אנרגיה חיובית אשר בחורף יכולה לחמם אך בקיץ היא אנרגיה שלילית מאחר ואנו נדרשים לקרר את הבית בעזרת מזגנים.
אנו עומדים בעיצומה של מהפכה בתחום מערכות החשמל החכם שהחלה כבר לפני 20 שנה. כעת מתרחשת מהפכה נוספת שמקבלת תאוצה משמעותית בימים אלה, "וילונות אלחוטיים".
כאמרה האומרת ש"הצורך הוא אבי ההמצאה" גם כאן המהפכה נובעת מהצורך לפתור בעיה מתמשכת של מוגבלות של תשתיות חשמל וחוסר היעילות של מוצרים ידניים מסורבלים קיימים בשוק היום.
לא תמיד שמשפצים או בונים בית חושבים על וילונות.

אבל אם חשבתם לשים וילון על מנת לחסום את קרני השמש ה-UV וחסכון באנרגיה ללא הרעש של הוילונות החשמליים וללא החוטים התלויים של וילונות הידניים אז הגעתם למקום הנכון. 4105024
וילונות QMotion ביבוא ישיר של חברת טופ קונטרול מאפשרת בעזרת החזון של האדריכלים, יכולות הביצוע של האינטגרטורים של חשמל החכם ו/או בית חכם לשלב גם את הוילונות האלחוטיים בבית הלקוח או בתעשייה.
המוצר 100% אלחוטי ללא חוטי חשמל, אנטנות, חוטי משיכה וכו'.
אופן העבודה היא על סוללות סטנדרטיות מסוג Alkaline D-Cell (בין 3-8 תלוי ברוחב המוט) המאפשרת עבודה שקטה. אורך הסוללה כ-5 שנים ונמדדת ב-4 הפעלות בממוצע ביום של הוילון.
השליטה בוילון היא בעזרת שלט אלחוטי ו/או בעזרת iPhone/iPad/Android ו/או חיבור לבית חכם/חשמל חכם ואפילו ניתן לתפעול באופן ידני מה שבוילונות חשמליים אחרים לא ניתן.
התקנה פשוטה ונקייה.

אופן התפקוד הפשוט והשקט של הוילון נותנת אוירה ופרטיות בבית או בתעשיה.
מידות הוילון החל מרוחב 572 מ"מ עד 3000 מ"מ ועד גובה מקסימלי של 3500 מ"מ (תלוי בסוג הבד).
יעילות הבד נמדדת לפי: Ts + Rs + As = 100% Rs
– זהו האנרגיה הסולרית המוחזרת החוצה
As
– זהו כמות האנרגיה שנספגת בבד
Ts
– זהו כמות האנרגיה הסולרית שעוברת דרך הבד לחלל החדר
6371178

עד היום קיימים פתרונות מסוגים שונים אך כל זה דורש שיפוצים, הכנת נקודות חשמל וכו'. כיום קיים פתרון, ולא כל פתרון חייב להיות זול.
לפעמים שמחפשים זול אזי יוצא יקר…
בעזרת וילונות גלילה אלחוטיים ניתן לפתור את בעיית חוסר נקודת חשמל וגם את בעיית חדירת השמש לבית בעזרת סוגי בדים שונים בעלי 3 פרמטרים שאתם בוחרים:
א. כמות קרני השמש שמוחזרים כתוצאה מהפגיעה בבד הוילון.
ב. כמות קרני השמש שנספגים בבד הוילון. קיימים מעל 400 סוגי בד שונים העונים גם על הצבע/טקסטורה וגם על חיסכון האנרגיה בבית.

כמובן שע"י חיבור הוילונות האלחוטיים לבית חכם נוכל להגדיר לוילונות / תריסים חשמליים ליצור את ההצללה המתאימה לכם בנקודת זמן מסויימת.
עבור מרבית האנשים, מערכת בית חכם מסתכמת בשלט אוניברסלי אחת.
לא תמיד שלט אוניברסלי זה הדבר הכי נוח מלבד זה שאין ארמת שלטים על השולחן וכאן נכנסת מערכת שליטה והבקרה אשר תפקידה לבצע חלק מהפעולות עבורנו דרך האייפון/סמארטפון.
מערכת בקרה על חשמל חכם ובעזרת חיישני תאורה, תנועה או נפח תפקידם לחסוך באנרגיה וכך נשמרת הארגיה ומקבלים יותר איכות הסביבה ירוקה. מערכות האזעקה חשובה בכל בית.
כיום ניתן להתקין מערכת אזעקה שמשולבת בתוכה טלפון נייד, שמתקשר עד 5 מנועיים ומוקד. בנוסף ניתן לחבר למערכת עד 30 גלאי אלחוטיים שונים

מאמר של חברת : טופ קונטרול www.topcontrol.co.il

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בטלפון: 050-9847484
או לכתוב אלי ישירות מכאן

wwww.efratmeiri.co.il

    למידע נוסף ופרטים, מלא/י את הפרטים בטופס ואחזור אליך בהקדם

    אהבתם? שתפו!

    תגובות בפייסבוק

    תגובות בפייסבוק

    כתיבת תגובה

    התייעצו איתי דילוג לתוכן