עיצוב בית ישן מחדש – איך עושים את זה ?

עיצוב בית ישן מחדש – איך עושים את זה ?הכנת בית לצביעה

עבורנו בית הוא לא רק ארבע קירות וגג. מדובר במקום שאליו אנחנו כמהים לחזור בסוף יום עבודה ארוך ומתיש. המקום שבו אנחנו מרגישים את תחושת הביטחון והאווירה המיוחדת שלא נוכל להרגיש בשום מקום אחר. עם זאת, לעיתים אנחנו מסתכלים על ביתנו מבחוץ ומבפנים ופשוט לא מרוצים מהמראה שנשקף מול עינינו. איך ניתן לשנות זאת? באמצעות עיצוב הבית מחדש, בצורה שתאפשר לנו להרגיש שהוא מייצג את האופי הייחודי שלנו, האנשים שמתגוררים בו, ותספק את הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר.

עיצוב הפנים של הבית – כיצד מתחילים ? בית טיפוסי בקיבוץ

כמו בכל תחום, גם הדרך לעיצוב פנים הבית בהתאם לחזון שלכם מתחילה בצעד הראשון והוא התכנון המוקדם. לא ניתן יהיה להגיע לתוצאה המושלמת של שיפוץ דירה אם לא נתכנן יחד, צעד אחר צעד' את השיפוץ בביתכם, ולא נחשוב היטב על התוצאה הסופית הרצויה.

שינוי או שיפוץ בפנים הבית דורש ראיה יצירתית, הבנה של השונה, ומחשבה מחוץ לקופסה. אך הוא דורש גם חשיבה פרקטית – מעשית. הרי ידוע כי לעיתים הפער בין המצוי לרצוי יכול להיות מרחק גדול שלא ניתן לגישור. המטרה העיקרית שלכם בסוף התהליך היא, הלכה למעשה, לעבור ולהתגורר בבית חדש, אבל באותו הבית בדיוק שבו אתם נמצאים עכשיו. לשם הגשמת והשגת המטרה עליכם להתבונן עמוק פנימה לנפש שלכם, ולהחליט על העיצוב הסופי- כאן למעשה מתחיל הצעד הראשון בדרך שלכם.

לבצע את השינוי המיוחל במחיר שמתאים לתקציב שנקבע מראש הכנת תקציב בניה לפרויקט

אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא לבצע את השינוי המיוחל ולהגיע לעיצוב והסגנון שרצינו מלכתחילה,  מבלי לחרוג מהתקציב שקבענו בתחילת הדרך, ולא להתפתות להוציא סכומים שפשוט אין לנו יכולת לעמוד בהם. שיפוץ הבית ותכנון השינוי בו אמור להיות צעד משמח ומאושר שפותח עבורנו דלת לאווירה נעימה ונינוחה יותר בבית. זה לא יוכל להתבצע אם תצטרכו להוציא סכומים גבוהים, ולקרוע לעצמכם את הכיס לצורך השגת המטרה הזו. למחיר יש השפעה גדולה על ההחלטות שניקח בדרך וחשוב מאוד לבצע כל החלטה בשיקול דעת רחב שכולל בתוכו כמובן גם את השיקול הכלכלי והכספי.

כמה אתם מוכנים להשקיע בשיפוץ הדירה מההיבט הכספי ? זו שאלה שאתם חייבים לשאול את עצמכם כבר בהתחלה ולהתאים את התשובה אליה לרצונות והצרכים שלכם.
חשוב לזכור כי תמיד יש פער בין היעד הכלכלי שאתם מציבים לפרויקט, ובין התכנון, והצעות המחיר של הקבלנים. החוכמה היא לדעת להציב גבולות כלכלים. לא להתפזר. לא להתפתות להוסיף שינויים במהלך הפרויקט, ולהיות עם האצבע על הדופק. ובנוסף לכל, לקחת בחשבות הוצאות בלתי צפויות, מאחר ושיפוץ מבנה ישן, תמיד גורר בחובו, עבודות שלא ניתן היה לצפות אותן מראש.

    למידע נוסף ופרטים, מלא/י את הפרטים בטופס ואחזור אליך בהקדם

    לתכנן, לעצב, לייעץ – להצליח

    בית משפחת ליטוב
    בית משפחת ליטוב

    הדרך להצלחה כרוכה כאמור בתהליך ארוך שבמהלכו עליכם לבצע תכנון מקדים שיעזור לכם לעצב את הבית בדיוק כפי שתמיד רציתם. החלק של הייעוץ הוא החשוב ביותר בתהליך והוא השלב שבו עליכם לסמוך על אשת מקצוע שיודעת את עבודתה ולא לנסות לגשת למלאכה המורכבת הזו בעצמכם וללא סיוע מקצועי.

    לפעמים, תהליך השיפוץ או העיצוב המחודש של הבית יכול להיראות פשוט או קליל, אבל האמת היא שנדרשת עבודה מורכבת וידע מוקדם ומקצועי כדי שהחזון שלכם אכן ייצא לפועל.
    שיפוץ דירה ישנה הוא לא מסוג הדברים שהולכים אליהם תוך כדי לקיחת סיכונים מיותרים. כל החלטה שתיקחו בדרך תהיה קריטית להמשך התהליך וכל טעות עלולה לעשות נזק בלתי הפיך.
    יש לעבוד עם אנשי מקצוע, אשר יכולים לזהות מראש את הנקודות הבעייתיות במבנה, לדוגמה מערכות חשמל ישנות, צנרות מים, בעיות של איטום או שקיעות בריצוף. ככל שנזהה את אותן נקודות חולשה במבנה, כך נוכל לתת להן מעלה יעיל ופשוט בתכנון השיפוץ, וכמובן גם בביצוע הפרויקט.

    מאמרים נוספים בנושאים דומים

    עיצוב פונקציונאלי וחמים לקראת החורף למה צריך קונספט לעיצוב
    עיצוב פנים בקלי קלות – עליות גג 5 המרכיבים העיקריים לחידוש הבית
    עיצוב פנים בקלי קלות – מטבחים איך לשפץ ולהישאר בחיים ?
    עיצוב פנים בקלי קלות – מקומות אחסון תהליך עבודות המתכננת בפרויקט שיפוץ או עיצוב פנים
    עיצוב ושיפוץ חדר רחצה קיים איך מתחילים תהליך שיפוץ בית או דירה יד-שנייה ?

    יש לכם שאלות ?
    אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בטלפון: 050-9847484
    או לכתוב אלי ישירות מכאן

    wwww.efratmeiri.co.il

      למידע נוסף ופרטים, מלא/י את הפרטים בטופס ואחזור אליך בהקדם

      אהבתם? שתפו!

      תגובות בפייסבוק

      תגובות בפייסבוק

      התייעצו איתי דילוג לתוכן